5.05.2017

[Tłumaczenie] Wywiad z Ruggero Pasquarelli'm dla Radia Disney


Dziś mam dla Was wywiad z Ruggero dla Radia Disney. Serialowy Matteo opowiada o trasie, wrotkach oraz demonstruje ćwiczenia wokalne jakie wykonuje. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam do rozwinięcia posta!

Jak przygotowujesz się do trasy?
Jesteśmy wszyscy bardzo niespokojni i już nie możemy się doczekać wyjścia na scenę, ponieważ ja jako że już przeżyłem emocje związane z występowaniem na scenie podczas Violetty i to było niesamowite, nie mogę się doczekać aż moi koledzy - obsada również doświadczą tych emocji, jakie dostarcza występ.

To jak codzienne chodzenie na siłownie?
Tak! Jeżdżenie na wrotkach, tańczenie, śpiewanie, granie... To naprawdę niesamowite. To jak darmowa siłownia.

Jak się czujesz z tymi wszystkimi rzeczami na raz?
Jestem bardzo zadowolony i korzystam z tej pięknej chwili. Powtórzę, to co kocham najbardziej na świecie to śpiewanie i dlatego nie mogę się doczekać wyjścia na scenę i śpiewania z gitarą "Siento". Zobaczycie całe mnóstwo piosenek, również te nowe z drugiego sezonu, więc musisz nauczyć się ich wszystkich na pamięć.

Chcę żebyś mi powiedział jakiś sekret z nagrywania sezonu.
Na próbach przewracaliśmy się wiele razy, bo próbowaliśmy zrobić triki czy nowe rzeczy żeby zaskoczyć publiczność, ale no cóż nie przewracamy się. I tak naprawdę moje nogi bolą mnie trochę przez to.

A jak Ci idzie z wrotkami?
Bardzo dobrze. Przecież jestem królem wrotkowiska.

I jak się nauczyłeś? A może już wcześniej jeździłeś?
Nie, ja nie jeździłem wcześniej. Ale nauczyłem się w siedem miesięcy. Oczywiście na początku miałem pewne problemy, upadałem albo myliłem się podczas nagrań, ale już minęły dwa lata i czuję się dużo bardziej bezpiecznie/pewnie ale również jestem zadowolony bo nauczyłem się czegoś nowego.

Jakie byś dał trzy fundamentalne rady żeby jeździć na wrotkach?
Przede wszystkim zginać dużo kolana. Myślę, że ubierać wszystkie ochraniacze bo to bardzo ważne bo na początku zawsze się przewracasz. I nie bać się, ponieważ to nowy sport, nowe doświadczenie i tak jak ze wszystkimi nowymi doświadczeniami nie możesz się poddawać.

Jakie ćwiczenia wokalne wykonujesz?
*Ruggero prezentuje* To i po trochu wszystkiego.


Tłumaczenie wykonała Ania na potrzeby bloga Soy Luna 2. Kopiowanie surowo zabronione!
I jak wam się podoba wywiad? Szkoda, ze taki krótki, ale może dowiedzieliście się czegoś nowego? Dajcie znać w komentarzu ;)
# Max Mandostyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz