30.06.2017

Opracowanie piosenki " No te pido mucho" - " Nie proszę o wiele "


Dziś przechodzę do Was z nowym tłumaczeniem piosenki pt." No te pido mucho " czyli " Nie proszę o wiele " jeśli jesteście zainteresowani tą piosenką wykonaną przez Lunę to zapraszam do dalszej części posta.
Piosenka ta jest przekazana do Matteo. Mówi o tym, że nie chce nic innego tylko jego miłość. W trakcie nakręcanego teledysku Matteo przychodzi lecz go nikt nie widzi oprócz Gastona który kibicuje Lunie z Niną. A jeśli chcecie więcej widzieć o piosence zapraszam!

Tekst piosenki :

No te pido mucho
Te pido bastante
No te pido nada
Solamente tu amor

No te pido abrazos
No te pido un beso
Solo una mirada
Te lo pido por favor

Y veo pasar los segundos
Sin verte a mi lado 
Me apagas el sol

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate a mi lado
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

Si te pido un sueño
Sueño con tu risa
Sueño que tu seas
Diferente a los demás

Si nada te pido
Me siento tan sola
Me siento a esperarte
Porque se que entenderás

Y veo pasar los segundos
Si estas a mi lado
Enciendes el sol

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate conmigo 
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

Y tengo esperanzas
Algo cambiara
Y tengo esperanzas
Amanecerá 

Si me quieres
Dame tus colores
Un secreto entre tu y yo
Si prefieres un ramo de flores
Con latidos de tu corazón

Si me quieres
Quédate a mi lado
Que mis sueños se hagan realidad
Y al fin despertare
Y al fin despertare

No te pido mucho
Te pido bastante
Solo una mirada
Te lo pido por favor


Tłumaczenie :

Nie proszę o wiele
Chcę abyś był przy mnie 

Nie proszę Cię o nic

Tylko o miłość


Nie proszę o uścisk

Ani o całusa

Proszę Cię tylko o jedno krótkie spojrzenie




I widzę jak sekundy lecą
Nie widząc Cię przy moim boku
Gasisz blask

Jeśli chcesz mnie
Daj mi swe kolory

Mały sekret między Tobą i mną
Jeśli wolisz daj mi bukiet kwiatów
Słyszeć chcę bicie serca



Jeśli chcesz nie 

 Musisz zostać ze mną
Me sny są rzeczywiste
I w końcu obudzę się
I w końcu obudzę się

Pytasz o marzenia

Jest nim twój uśmiech

Marzeniem, którym jesteś

Różni się od nich


Jeśli mnie nie pytasz
Czuje się samotna
I czekam na Ciebie
Bo wiem, że mnie zrozumiesz

I widzę jak sekundy lecą

Nie widząc Cię przy moim boku
Gasisz blask


Jeśli chcesz mnie
Daj mi swe kolory
Mały sekret między Tobą i mną
Jeśli wolisz daj mi bukiet kwiatów
Słyszeć chcę bicie serca


Jeśli chcesz nie 
 Musisz zostać ze mną
Me sny są rzeczywiste
I w końcu obudzę się
I w końcu obudzę się 


Nie proszę o wiele
Chcę abyś był przy mnie 
Proszę Cię tylko
O jedno krótkie spojrzenie

# Max Mandostyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz