4.05.2017

DIY wisiorek Luny


Cześć wszystkim! W dzisiejszym DIY pokażę Wam, jak samodzielnie i łatwo 
zrobić wisiorek Luny w kształcie księżyca. Jeśli jesteście ciekawi, jak go zrobiłam, zapraszam do rozwinięcia posta.


 Potrzebne materiały:
- masa solna 
- wykałaczka 
- brokat w kleju (srebrny)
- małe diamenciki 
- klej 
- sznurek lub łańcuszek
- pędzelek
- miska 
- łyżka
- nożyk 
- wałek

Na samym początku zrobiłam masę solną. 
Produkty:
- pół szklanki soli 
- pół szklanki mąki 
- 1/4 wody 

 Sposób wykonania:

Na samym początku wsypałam do miski sól oraz mąkę. Następnie je wymieszałam. Powoli dolewałam wodę, jednocześnie mieszając ciasto. Potem ręką ugniatałam masę. Następnie wałkowałam ciasto, aż zrobiło się cienkie. Wzięłam nożyk i wycięłam kształt księżyca. Na końcu wykałaczką zrobiłam dziurkę na łańcuszek bądź sznurek, na którym przyczepimy nasz wisiorek.


Mój księżyc położyłam na gazecie i wystawiłam na słońce. Pod wpływem promieni słonecznych wisiorek zrobił się twardy. Następnie srebrnym brokatem pomalowałam mój księżyc. Naniosłam na niego dwie warstwy. 
Pamiętajcie: Zanim nałożycie drugą warstwę, upewnijcie się, że pierwsza warstwa wyschła! 


Po nałożeniu brokatu przykleiłam małe diamenciki dla lepszego efektu. 
Na samym końcu księżyc zawiesiłam na sznureczku, ale równie dobrze możecie użyć cienkiego łańcuszka. Na końcu sznurka zawiązałam supełek. 



Mój wisiorek jest już gotowy! A twój? Podzielcie się z nami, jak wam wyszedł! Naszyjnik nie jest ciężki, dlatego bez obaw możecie go nosić. Nie jest  również identyczny jak Luny, ale myślę, że właśnie o to w tym chodzi. Oryginalność, to podstawa kształtowania osobowości każdego z nas. Następny DIY już niebawem. Co chcielibyście, bym dla was zrobiła? Jeśli macie jakieś pomysły, koniecznie się z nami nimi podzielcie!
# Max Mandostyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz