14.05.2017

DIY segregator Soy Luna


Cześć wszystkim! Jestem nową redaktorką (na okresie próbnym) na tym blogu! Bardzo cieszę się z tego powodu. W dzisiejszym poście pokażę Wam jak pomysłowo ozdobić zwykły, jednokolorowy segregator na kartki A4. Zapraszam do rozwinięcia posta!

Potrzebne materiały: 

- segregator (najlepiej jednokolorowy),
- nożyczki,
- taśma (szerokość 4,5 cm) 
- wydrukowane zdjęcie Luny, napis Soy Luna, małe obrazki (szerokość 4 cm)
- taśma dwustronna,

Sposób przygotowania:

Na samym początku wydrukowałam wszystkie potrzebne zdjęcia, które chciałam umieścić na segregatorze. Dla lepszego efektu zdjęcie Luny oraz napis Soy Luna wydrukowałam na papierze fotograficznym. 


Następnie wycięłam rysunki:


Małe zdjęcia obkleiłam bezbarwną taśma, aby się lśniły. Potem rozmieściłam obrazki według własnego zdania.


Ostatnią rzeczą, którą zrobiłam było przyklejenie taśmą dwustronną obrazki do segregatora. 


Jak sami widzicie efekt końcowy jest niesamowity! Ozdobiony segregator możecie położyć na półce. Będzie również fajnym prezentem dla siostry! A wy co myślicie o tym segregatorze? Podoba wam się? Piszcie w komentarzach co chcielibyście w kolejnym DIY!
# Max Mandostyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz