6.05.2017

DIY organizer w stylu Jazmin


Cześć wszystkim! W dzisiejszym DIY Wam jak zrobić organizer w stylu Jazmin. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do rozwinięcia posta.


Potrzebne materiały: 
- rolki po papierze toaletowym ( dwie bez zmian, trzecia przycięta o 3 cm)
- papier ozdobny lub wydrukowany wzór z internetu ( krótszy: szerokość -  7cm, długość 15 cm, dłuższy: szerokość - 10 cm, długość - 15 cm) 
- wstążka 
- brokat w kleju, w kolorze wstążki
- kartka techniczna 
- klej
- nożyczki
- linijka
- ołówek


Sposób wykonania: 
Na początku obkleiłam rolki wdrukowanym wzorem. Następnie skleiłam wszystkie rolki ze sobą. Sklejone rolki położyłam na technicznej kartce i je przykleiłam ( do kartki). Nożyczkami ucięłam odstającą kartkę techniczną. 


Potem  wzięłam wstążkę i zawiązałam ją wokół naszych rolek. Z pozostałościami wstążki zrobiłam kokardkę i również ją przykleiłam. Na końcu ozdabiam górną część klejem ozdobnym. 


Jak Wam się podoba organizer w moim wykonaniu? Dajcie mi znać w komentarzach!
Następny DIY już niebawem. 

# Max Mandostyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz