29.04.2017

[ Opracowanie ] piosenki " La Vida es un sueno "

Jeszcze dzisiaj pokarze wam tłumaczenie piosenki " La Vida es un sueno ". Opowiada ta piosenka o tym, że Luna ma wrażenie, że jej życie to jeden wielki sen i chce się z niego wybudzić i poznać swoją historę.
Oto orginał :

Tłumaczenie :

I tekst polski :
Stoję tutaj całkiem sama 
Zatracona we wspomnieniach
Mam wrażenie, że to życie jest snem
 Moja przeszłość wciąż żywaj jest
Ogień i tajemnic krąg
Muszę znaleść tą prawdziwą mnie
I tak trudno jest biec pod wiatr 
Ale rade sobie dam
Tysiące motyli wokół jest
Któryś poprowadził mnie
Chcę zapamiętać, że to życie jest mym snem 
To będzie prawdą, jeśli nie przestane już 
Próbować odkryć go
Chce zapamiętać,że to życie jest mym snem
I w moim sercu zawsze odnajdzie miejsce 
Jeśli kiedyś najdę to, przebudzę się
 Przebudzę się
Wyobraź to wielkie szczęście
Drogi które prowadzą mnie
Jestem już dziś coraz bliżej
Piosenka ta, pamiętam ją
Historie też choć dość krótką
Dzięki nim odnalazłam prawdę
I tak trudno jest biec pod wiatr
Ale radę sobie dam
Tysiące motyli wokół jest
któryś poprowadził mnie
Chcę zapamiętać, że to życie jest mym snem
To będzie prawdą, jeśli nie przestane już
Próbować odkryć go
Chcę zapamiętać,że to życie jest mym snem
I w moim sercu zawsze odnajdzie miejsce
Jeśli kiedyś znajdę to przebudzę, się
Zawsze słońce i tęcza
Gdziekolwiek będziesz
Możesz latać jak wysoko chcesz
Bo życie jedno jest
a marzeń wiele
Chcę zapamiętać, że to życie jest mym snem
I w moim sercu zawsze odnajdzie miejsce
Jeśli kiedyś znajdę to, przebudzę się


Serdeczne dziękuje Natalii Blanco za tłumaczenie.
# Max Mandostyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz