20.03.2017

[ Z życia aktorów ] konferencja prasowa Karol Sevilli

Hejka, dzisiaj postanowiłam go opublikować ponieważ nie mogłam się powstrzymać. Dzisiaj przychodzę do was z wiadomościami z konferencji prasowej zorganizowanej z okazji dnia wydania autorskiej książki Karol Sevilli.
Informacje o wydaniu przez nią książki znajdziecie w tym poście http://soyluna00.blogspot.com/2017/02/karol-sevilla-wydaje-ksiazke_28.html
Konferencja odbyła się. 2 marca w Argentynie o godzinie 19 czyli u nas to jest godzina 12 w nocy. Tak jak ja mówiłam na początku konferencja odbyła się w czwartek 2 marca... I w zasadzie to tyle z tych podstawowych informacji. Tego samego dnia Karol poinformowała nas otym wydarzeniu na swoim Twitterze:
Chcę powiedzieć że dzisiaj jest konferencja mojej książki. Jestem szczęśliwa i poddenerwowana.
A teraz czas na parę zdjęć :



# Max Mandostyle 😘
Pozdrawiam serdecznie wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz