11.03.2017

Ana i Chiara o sobie

Dzień dobry wszystkim ! Kochani, dziś przychodzę do was z krótkim wywiadem z udziałem Ana Jary i Chiary Parravicini, na którym natknęłam się na włoskiej stronie i postanowiłam go dla was przetłumaczyć. Dziewczyny zdradzają kilka cech swojej osobowości oraz mówią o więzi która ich łączy poza planem. Wszystkich zainteresowanych zapraszam dalej.

Znamy je wszyscy z serialu " Soy Luna "  jako dwie nierozłączne przyjaciółki                                  Nim i Yam, ale czy wiemy jakie są prywatne ?

Witam cię Ano witam cię Chiary. Jesteście gotowe ujawnić nam kilka                                                                ciekawostek na wasz temat.

Ana: Jestem osobą pogodną, która codziennie uwielbia uczyć się nowych rzeczy. Najbardziej jednak uwielbiam spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. Jestem bardzo spokojną dziewczyno to z tego jestem najbardziej dumna. 
Chiara: Jestem piosenkarką, koponuję muzykę, ale jestem również aktorką. Potrafię śpiewać cały dzień. W wolnym czasie oglądam komedie. To mój ulubiony typ programu.

Czy możecie opowiedzieć krótko o swoich postaciach Jim i Yam.

 Ana: moja postać z Soy Luna to Jim jest marzycielką i romantyczką, która pragnie stać się wielką gwiazdą, wielką tancerką, ale tylko wtedy, gdy będzie jej towarzyszyć jej najlepsza przyjaciółka, Yam. Bez niej u swojego boku, Jam nigdy nie była w stanie realizować swoich marzeń, w przeciwieństwie do Yam, która jest osobą przyjemną i pewną siebie.
Chiara: Yam jest osobą bardzo żywiołową. Uwielbia śpiewać i projektować ubrania, ale również jest osobą kierującą się rozsądkiem i dziewczyną bardzo praktyczną. W przeciwieństwie do Jim nie buja w obłokach, co nie znaczy że nie ma swoich marzeń, które chciała by spełnić. Jest również bardzo zabawna i zawsze w ciągłym ruchu.

Jesteście przyjaciółkami poza planem?

Ana: Tak jasne. Chiara zawsze wypełnia moje życie cudownymi chwilami. Jest fantastyczną i niezwykle utalentowaną osobą. Zawsze potrafi mnie rozśmieszyć i muszę przyznać, że mamy naprawdę dobre relacje.
Chiara: Jesteśmy że sobą bardzo związane i świetnie się razem bawimy.

# Max Mandostyle 😘😘😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz